Sähköpostimarkkinointi on erittäin kustannustehokasta ja tuottaa merkittäviä tuloksia. HubSpotin mukaan noin 59 % markkinoijista pitää sähköpostia merkittävimpänä tulonlähteenään(HubSpot). Lisäksi Litmus-tutkimus vuodelta 2020 osoittaa, että sähköpostimarkkinoinnin keskimääräinen ROI on 36 dollaria jokaista sijoitettua dollaria kohti (Litmus 2020). Tämä tekee sähköpostimarkkinoinnista yhden tuottoisimmista markkinointikanavista.
Kun ulkoistat sähköpostimarkkinoinnin meille, huolehdimme kaikesta puolestasi. Me hoidamme strategian suunnittelun, kampanjoiden toteutuksen, viestien lähettämisen ja tulosten analysoinnin – sinä voit keskittyä liiketoimintasi muihin osa-alueisiin.
Palvelumme kattaa kaiken sähköpostilistan hallinnasta viestien suunnitteluun, automaatioiden luomiseen, kampanjoiden ajoitukseen sekä kattavaan analytiikkaan. Huolehdimme siitä, että sähköpostimarkkinointisi toimii tehokkaasti ja tuottaa tuloksia.
Kyllä, noudatamme vaadittavia tietoturvastandardeja varmistaaksemme, että sähköpostilistasi ja siihen liittyvät tiedot ovat aina turvassa. Olemme sitoutuneet noudattamaan GDPR-vaatimuksia ja muita tietosuojasäädöksiä.
Sinun osallistumisesi riippuu täysin toiveistasi. Voit olla tiiviisti mukana kampanjoiden suunnittelussa tai voit antaa meidän hoitaa kaiken alusta loppuun. Pidämme sinut kuitenkin aina ajan tasalla, jotta tiedät kampanjoidesi edistymisestä.
Meidän kanssamme saat selkeät ja kattavat raportit kampanjoidesi tuloksista. Seuraamme muun muassa avaamisprosentteja, klikkausprosentteja ja konversioprosentteja, jotta voit olla varma, että sijoituksesi tuottaa tulosta.
Meidän kanssamme sähköpostimarkkinointi perustuu asiakkaan omaan sähköpostirekisteriin, johon asiakkaalla on markkinointilupa. Emme tee kylmäkontaktointia vaan varmistamme, että viestisi tavoittaa vain ne henkilöt, jotka ovat antaneet suostumuksensa vastaanottaa markkinointiviestejä.
Sisältökalenteri kattaa neljän kuukauden ajanjakson ja sisältää kaikki uutiskirjeiden aiheet, tarjoukset sekä ajankohtaiset kampanjat. Tämä antaa selkeän suunnitelman ja aikataulun, jonka avulla varmistamme, että viestintäsi on johdonmukaista ja kohdistuu oikeaan aikaan oikealle yleisölle.
Me hoidamme kaiken uutiskirjeiden sisällön, mukaan lukien tekstien kirjoittamisen, grafiikoiden suunnittelun ja muiden visuaalisten elementtien luomisen. Asiakkaana toimitat meille tarvittavat kuvat, jotka muokkaamme sopivaan formaattiin. Lisäksi saat tekstisisällöt erikseen, jotta voit hyödyntää niitä myös muissa markkinointikanavissasi.
Jokainen uutiskirje toimitetaan sinulle tarkastettavaksi 7 päivää ennen suunniteltua lähetystä. Tarjoamme vähintään yhden kommentti- ja muokkauskierroksen, jotta varmistamme, että lopputulos vastaa odotuksiasi.
Seuraamme tarkasti jokaisen uutiskirjeen avaus- ja klikkausprosentteja sekä muita olennaisia mittareita. Kertynyt data auttaa meitä optimoimaan esimerkiksi uutiskirjeiden lähetysaikoja ja sisältöjä, jotta ne olisivat mahdollisimman tehokkaita ja kohdennettuja.
Raportoimme tuloksista 2–3 arkipäivän sisällä jokaisesta uutiskirjeen lähetyksestä. Raportti sisältää tietoa esimerkiksi avaus- ja klikkausprosenteista, tilaajamäärän muutoksista ja muista olennaisista mittareista, jotta saat selkeän kuvan kampanjasi suoriutumisesta.
Kyllä, saat meiltä kaikki uutiskirjeiden tekstisisällöt erikseen, jotta voit käyttää niitä myös muissa markkinointikanavissa kuten sosiaalisessa mediassa, blogeissa tai verkkosivustollasi. Tämä auttaa vahvistamaan viestisi yhtenäisyyttä eri kanavissa.