Kohti kasvutavoitteita
Työkaluja eri tarpeisiin
Google Ads -mainonta tarjoaa ilahduttavan määrän työkaluja näkyvyyden parantamiseksi ja myynnin kasvattamiseksi. Hakusanamainonnan lisäksi suosittelemme useimmille asiakkaillemme esimerkiksi Google Display ja Performance Max -mainontaa. Performance Max -mainonnan avulla nostat yrityksesi tuotteet näyteikkunaan Googlen hakukoneessa – näin asiakkaillasi on tilaisuus vertailla tuotteitasi ja niiden hintoja jo ennen verkkosivuillesi siirtymistä. Tuotteiden ja niiden hintojen esikatselumahdollisuudesta huolimatta, Performance Max -mainonnassa maksat perinteisen hakusanamainonnan tavoin vain mainosten klikkauksista, jolloin ”PMAX” voi mahdollista etenkin verkkokaupoille merkittävästi paremman ROAS:n
Google Display -mainonta taasen mahdollistaa kiinnostavien bannereiden ja videoiden esittämisen suoraan yrityksenne tuotteiden ja palveluiden kohdeyleisöille. Display-mainonta toimii erityisesti uudelleenmarkkinoinnin (remarketing/retargeting) kumppanina. Uudelleenmarkkinointi on suositeltavaa yrityksen tarjoomasta riippumatta, jolloin ostopäätöstä harkitsevat asiakkaat voidaan palauttaa tehokkaasti takaisin verkkosivuille.
Myös uudet tuotelanseeraukset ja palvelukonseptit hyötyvät display- ja remarketing-mainonnasta, mutta toisaalta myös vakiintuneille tuotteille ja palveluille on suositeltavaa hakea kasvua näillä digitaalisen markkinoinnin instrumenteilla. Googlen tarjoamien analytiikkatyökalujen perusteella markkinointi-investoinnit ovat vaivattomasti mitattavissa. Tavoitteemme on aina tuottaa mahdollisimman hyvä ROI mainosbudjetillesi.