fbpx

Some-markkinointi

Täyden palvelun digitoimisto

Kyse ei ole vain tykkäyksistä ja jaoista; kyse on yhteisön luomisesta brändin ympärille, ilmiöstä, jossa jokainen julkaisu, jokainen mainos, kannustaa vuorovaikutukseen.

Yhteisö brändin ympärillä

73 % suomalaisista käyttää säännöllisesti sosiaalista mediaa. Suomessa Facebookilla on 2,4 miljoonaa käyttäjää, YouTubella tavoittaa jopa 4,62 miljoonaa ihmistä ja Instagramista löytää myös yli 40 % kaikista suomalaisista, eli 2,3 miljoonaa henkilöä. Facebookin ja Instagramin käyttäjämäärien kasvun taittuminen on näyttäytynyt muun muassa TikTokin nopeana kasvuna etenkin nuoremmissa ikäryhmissä; 16-24-vuotiaista 40 % suomalaisista käyttää TikTokia päivittäin ja TikTokin sisältöjen äärellä viihdytään keskimääräisesti pidempään kuin muilla sosiaalisen median alustoilla.

Sosiaalisen median tarjoaman mediatilan strateginen hyödyntäminen ei ole vain uusien B2C-yritysten kultakaivos, vaan jopa yli 100 vuotta toimineet yritykset ovat onnistuneet peräti kymmenkertaistamaan liikevaihtonsa alle viidessä vuodessa* pääasiassa valjastamalla sosiaalisen median tarkoituksiinsa.
ISOILLA KILOMETREILLÄ

Mukaan digitaalisen evoluution kelkkaan

Digitaalinen markkinointi ei ole vain nuorten tai edistyksellisten yritysten pelikenttä; etenkään, kun tavoitteena on kasvaa. Tästä hyvänä esimerkkinä toimii yli 100 vuotta toiminut Stanley, joka onnistui vain neljässä vuodessa kasvattamaan liikevaihtoaan 70 miljoonasta 750 miljoonaan pääasiallisesti strategisesti suunnitellun digitaalisen markkinoinnin keinoja hyödyntäen.

Vastaavat kasvumahdollisuudet ovat myös suomalaisten yritysten ulottuvilla - toimialasta riippumatta. Olemmekin saaneet todistaa lukuisten asiakkaidemme jopa kolmin-nelinkertaistavansa liikevaihtonsa alle viidessä vuodessa.

Hyödynnämme kaikkia kanavia

Sosiaalisen median alustat mahdollistavat mainonnan tarkan kohdentamisen (muun muassa alueellisesti sekä demo- ja psykografisesti), budjetoinnin, seurannan ja optimoinnin. Liittyivät tavoitteet yrityksen näkyvyyden parantamiseen, liikenteen ohjaamiseen, vuorovaikutukseen, mielikuvamarkkinointiin tai asiakkaiden sitouttamiseen, on SoMe-mainonta tehokas ratkaisu.
Valitsemme tarkoituksenmukaiset kanavat yrityksen toimialan ja asiakaskunnan perusteella.

SoMe-mainonta etenee näin

Aloituspalaveri

Aloituspalaveri, jossa kartoitamme yrityksen tarpeet ja tavoitteet

Alkukartoitus

Tutustumme yritykseen, strategisiin tavoitteisiin, kilpailijoihin ja toimialaan

Strategia

Määrittelemme tarkat tavoitteet, konversiot ja kohderyhmät

Rakentaminen

Rakennamme kampanjat (& tarvittaessa tuotamme myös sisällöt yhteistyössä yrityksen markkinointiosaston kanssa)

Viimeistely

Varmistamme analytiikan toiminnan ja hyväksytämme kampanjat

Aloitus

Käynnistämme kampanjat, toteutamme jatkuvaa A/B-testausta ja optimoimme tulosten perusteella

Raportointi & optimointi

Raportoimme kampanjoiden tuloksista kuukausittain (tai sopimuksen mukaan).
Emme tee brändiä ainoastaan näkyväksi; pyrimme tekemään siitä viraalin sensaation
Hyödyntämällä muun muassa valtavirrasta poikkeavia luovia toteutuksia sekä mainonnan demo- ja psykografisia kohdentamismenetelmiä varmistamme sen, että mainontasi ei ainoastaan tavoita yleisöä – se jää todella myös mieleen ja ennen kaikkea tuottaa mitattavia tuloksia

Varaa alkukartoitus

Varaa 30 min. kartoitussessio some-markkinoinnin mahdollisuuksien tunnistamiseen organisaatiollesi.

Ota yhteyttä

Palaamme asiaan usein jo saman päivän aikana!