*Olemme sinuun yhteydessä etusetelin lunastamisen jälkeen. Lunasta etusi 31.1.2022 mennessä.
Lunasta etusi tästä ja otamme sinuun yhteyttä.
Googlen hakusanamainonta on nopea ja varma tapa nostaa yrityksesi Googlen hakutulosten kärkipaikoille.
Mainoksesi käynnistyvät Googlessa, kun potentiaaliset asiakkaat tekevät Googlessa yrityksesi tuotteisiin ja palveluihin liittyviä hakuja
Google-mainonnalle asetetaan tavoitteet ja tulokset ovat mitattavia. Mainontaa voidaan kohdentaa myös alueellisesti jopa 10 km säteellä.
Mikäli olet vielä epävarma, suosittelen, että asiantuntijamme on sinuun yhteydessä ja voitte keskustella hakusanamarkkinoinnin eduista tarkemmin.
Hakusanamainokset näkyvät Googlen hakutuloksissa [Mainos] merkinnällä, joko ennen varsinaisia hakutuloksia tai niiden jälkeen.
Jotta mainokset näkyvät Googlen hakutuloksissa potentiaalisille asiakkaillesi, tulee ennen mainonnan käynnistämistä tehdä huolellinen avainsana-analyysi ja määrittää mainoksesi käynnistävät avainsanat sekä avainsanojen vastaavuustyypit
Google-mainonnan tulisi olla aina tavoitteellista ja tulosten mitattavissa. Aseta tavoitteeksi esimerkiksi verkkosivujesi kautta tulevat yhteydenottopyynnöt ja seuraa tuloksia analytiikan avulla.
Google-mainonnalle voidaan määrittää enimmäispäivä- ja kuukausibudjetti. Sinua veloitetaan vain silloin, kun mainoksesi saa käyttäjät aktivoitumaan eli esimerkiksi klikkaamaan mainostasi.
Google-mainonta perustuu mainoshuutokauppaan.
Mainosten klikkausten hintatarjouksilla on merkitystä mainosten sijoittelussa suhteessa kilpailijoiden mainoksiin, mutta yhtä lailla on merkitystä mainosten laadulla.
Google palkitsee laadukkaasti ja ammattimaisesti tehdyt mainokset halvemmilla klikkihinnoilla ja paremmilla mainossijoituksilla.
Ulkoistamalla Google-mainonnan maksat mainosbudjetin lisäksi myös ammattilaiselle työstä. Usein Google-mainonnan ulkoistaminen on kuitenkin kustannustehokkain vaihtoehto – laadukkaasti toteutettu mainonta ja säännöllinen mainonnan optimointi maksavat itsensä takaisin ja vältät kalliit virheet.
Googlen hakusanamainonta on nopea ja varma tapa nostaa yrityksesi Googlen hakutulosten kärkipaikoille.
Mainoksesi käynnistyvät Googlessa, kun potentiaaliset asiakkaat tekevät Googlessa yrityksesi tuotteisiin ja palveluihin liittyviä hakuja
Google-mainonnalle asetetaan tavoitteet ja tulokset ovat mitattavia. Mainontaa voidaan kohdentaa myös alueellisesti jopa 10 km säteellä.
Mikäli olet vielä epävarma, suosittelen, että asiantuntijamme on sinuun yhteydessä ja voitte keskustella hakusanamarkkinoinnin eduista tarkemmin.
Hakusanamainokset näkyvät Googlen hakutuloksissa [Mainos] merkinnällä, joko ennen varsinaisia hakutuloksia tai niiden jälkeen.
Jotta mainokset näkyvät Googlen hakutuloksissa potentiaalisille asiakkaillesi, tulee ennen mainonnan käynnistämistä tehdä huolellinen avainsana-analyysi ja määrittää mainoksesi käynnistävät avainsanat sekä avainsanojen vastaavuustyypit
Google-mainonnan tulisi olla aina tavoitteellista ja tulosten mitattavissa. Aseta tavoitteeksi esimerkiksi verkkosivujesi kautta tulevat yhteydenottopyynnöt ja seuraa tuloksia analytiikan avulla.
Google-mainonnalle voidaan määrittää enimmäispäivä- ja kuukausibudjetti. Sinua veloitetaan vain silloin, kun mainoksesi saa käyttäjät aktivoitumaan eli esimerkiksi klikkaamaan mainostasi.
Google-mainonta perustuu mainoshuutokauppaan.
Mainosten klikkausten hintatarjouksilla on merkitystä mainosten sijoittelussa suhteessa kilpailijoiden mainoksiin, mutta yhtä lailla on merkitystä mainosten laadulla.
Google palkitsee laadukkaasti ja ammattimaisesti tehdyt mainokset halvemmilla klikkihinnoilla ja paremmilla mainossijoituksilla.
Ulkoistamalla Google-mainonnan maksat mainosbudjetin lisäksi myös ammattilaiselle työstä. Usein Google-mainonnan ulkoistaminen on kuitenkin kustannustehokkain vaihtoehto – laadukkaasti toteutettu mainonta ja säännöllinen mainonnan optimointi maksavat itsensä takaisin ja vältät kalliit virheet.
Raaka Media Oy
Itäkatu 1-5
00930 Helsinki
Y-tunnus: 0929523-9
Janne Lumikko
CEO, Founder
+358 40 778 6545
janne@raakamedia.fi
Krista Hakala
Client Director, Founder
+358 50 048 1010
krista@raakamedia.fi
Raaka Media on sertifioitu Google Partner - digitoimisto. Se tarkoittaa, että olemme saavuttaneet asiakkaillemme tuntuvaa tulojen kasvua Google-mainonnalla.
WWF:n tavoitteena on rakentaa tulevaisuus, jossa luonto ja ihmiset elävät tasapainossa. Haluamme olla mukana tässä tärkeässä työssä ja sen vuoksi olemme WWF:n ystäväyritys.
© Raaka Media Oy
Raaka Media Oy
Itäkatu 1-5
00930 Helsinki
Y-tunnus: 0929523-9
Janne Lumikko
CEO, Founder
+358 40 778 6545
janne@raakamedia.fi
Krista Hakala
Client Director, Founder
+358 50 048 1010
krista@raakamedia.fi
Raaka Media on sertifioitu Google Partner - digitoimisto. Se tarkoittaa, että olemme saavuttaneet asiakkaillemme tuntuvaa tulojen kasvua Google-mainonnalla.
WWF:n tavoitteena on rakentaa tulevaisuus, jossa luonto ja ihmiset elävät tasapainossa. Haluamme olla mukana tässä tärkeässä työssä ja sen vuoksi olemme WWF:n ystäväyritys.
© Raaka Media Oy
Raaka Media Oy
Itäkatu 1-5
00930 Helsinki
Y-tunnus: 0929523-9
Janne Lumikko
CEO, Founder
+358 40 778 6545
janne@raakamedia.fi
Krista Hakala
Client Director, Founder
+358 50 048 1010
krista@raakamedia.fi
Raaka Media on sertifioitu Google Partner - digitoimisto. Se tarkoittaa, että olemme saavuttaneet asiakkaillemme tuntuvaa tulojen kasvua Google-mainonnalla.
ELY-keskuksen kehittämispalveluiden puitetoimittajana voimme tarjota yrityksellesi markkinoinnin strategista suunnittelua julkisen rahoituksen tukemana.
© Raaka Media Oy
Raaka Media Oy
Itäkatu 1-5
00930 Helsinki
Y-tunnus: 0929523-9
Janne Lumikko
CEO, Founder
+358 40 778 6545
janne@raakamedia.fi
Krista Hakala
Client Director, Founder
+358 50 048 1010
krista@raakamedia.fi
Raaka Media on sertifioitu Google Partner - digitoimisto. Se tarkoittaa, että olemme saavuttaneet asiakkaillemme tuntuvaa tulojen kasvua Google-mainonnalla.
ELY-keskuksen kehittämispalveluiden puitetoimittajana voimme tarjota yrityksellesi markkinoinnin strategista suunnittelua julkisen rahoituksen tukemana.
© Raaka Media Oy