Case Suomen PK-Luotto

Todella hyvä tuotto kilpaillulla alalla

”Yrityslainat ovat hyvin kilpailtu toimiala. Siksi olemme erittäin tyytyväisiä, että Raaka Median kanssa tehdyllä Google AdWords –mainonnalla saatujen liidien hinta ja konversio ovat todella hyviä”, kertoo talousjohtaja Lilian Ikkelä Suomen PK-Luotosta.

Suomen PK-Luoton asiakkaat tarvitsevat 1.000 – 10.000 euron lainan ja jos kriteerit täyttyvät, rahat ovat tilillä jo samana päivänä.

”Klikkausten määrä on ollut yllättävänkin suuri. Meille jokainen klikkaaja on aito liidi, sillä mainoksesta ilmenee tarkasti kohderyhmä ja lainan suuruus. Emme siis maksa yhtään turhasta, kun kohdistus on hyvin suunniteltu”, Ikkelä kertoo.

Saamme sijoitukset monin kerroin takaisin

Suomen PK-Luotto käyttää hakusanamainontaa Googlessa. Avainsanat on Raaka Mediassa valittu täsmällisesti, jotta ne tuottavat aina oikeat klikkaukset. Lisäksi käytetään Google Display-mainontaa eli bannereita, joita Raaka Media on tuottanut viittä eri kokoa mahdollisimman suuren kattavuuden saamiseksi.

”Kun asiakas on käynyt sivuillamme, pystymme seuraamaan häntä remarketingin avulla muualla internetissä, blogeissa, uutissivustoilla, verkkokaupoissa. Pysymme asiakkaan mielessä, kun hän näkee mainoksemme useassa eri yhteydessä”, Ikkelä täsmentää toimenpiteitä.

Hän suosittelee Raaka Mediaa muillekin joustavaa digitoimistoa etsiville yrityksille: ”Raaka Median asiantuntemukseen voi luottaa. He tietävät, miten ja missä kannattaa markkinoida tulosten saamiseksi. Yhteistyö on ollut helppoa ja mukavaa ja aina saamme nopeasti sen, mitä tarvitsemme. Heiltä tulee myös analyysit tuloksista selkeästi ja jos jossain on parannettavaa, niin se tehdään saman tien.”