Google AdWords – Negatiiviset avainsanat

Google AdWords – Negatiiviset avainsanat

Google AdWords – Negatiiviset avainsanat Tässä vaiheessa todennäköisesti tiedät jo, että AdWords toimii huutokaupan tavoin ja saat mainoksesi kohdennettua oikealle yleisölle määrittämällä osuvat avainsanat huolellisin hintatarjouksin. Jos mainoksesi on relevantti ja...
Google AdWords -mainonnan hinta

Google AdWords -mainonnan hinta

Google mainonnan hinta – kuinka paljon Google AdWords -mainonta maksaa? Jos harkitset Google AdWords -mainonnan aloittamista markkinoinnin ja myynnin tueksi, yksi päällimmäisistä kysymyksistäsi saattaa olla paljonko mainostaminen Googlessa maksaa? Tekstin...
Mitä ovat Google AdWordsin mainoslaajennukset?

Mitä ovat Google AdWordsin mainoslaajennukset?

Mitä ovat Google AdWordsin mainoslaajennukset? Google AdWordsin mainoslaajennukset ovat mainosten maksuttomia lisäominaisuuksia, joilla laajennat mainostesi sisältöä. Mainoslaajennusten käyttö parantaa mainostesi näkyvyyttä, lisää mainosten informaatiota ja parantaa...
Mikä on Facebook-pikseli?

Mikä on Facebook-pikseli?

Facebook-pikseli on sivustolle asennettava JavaScript-koodi, mikä auttaa sinua mittaamaan, optimoimaan ja rakentamaan Facebook-mainoskampanjoitasi tehokkaasti. Lue viisi vinkkiä, miten pääset hyödyntämään Facebook-pikseliä käytännössä. Mittaa konversioita...
Miksi kokeilla YouTube-mainontaa?

Miksi kokeilla YouTube-mainontaa?

Maksat vain, jos mainoksesi katsotaan loppuun saakka Oletko koskaan katsonut YouTube:ssa mainosvideota loppuun saakka, josta et ole kiinnostunut? Luultavasti olet tehnyt kuten useimmat meistä, eli ohittanut mainosvideon pakollisen viiden sekunnin katselun jälkeen ja...