Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Jaa sosiaalisessa mediassa

Facebook-pikseli on sivustolle asennettava JavaScript-koodi, mikä auttaa sinua mittaamaan, optimoimaan ja rakentamaan Facebook-mainoskampanjoitasi tehokkaasti. Lue viisi vinkkiä, miten pääset hyödyntämään Facebook-pikseliä käytännössä.

Mittaa konversioita

Facebook-pikseli mittaa konversioita, eli verkkosivustolle asetettuja liiketoiminnallisia tavoitteita. Konversioksi voidaan määrittää esimerkiksi tuotteen osto verkkokaupassa tai yhteydenotto -lomakkeen lähetys.

Uudelleenmarkkinointi

Facebook-pikselin avulla rakennat automaattisesti haluttuja kohderyhmiä mainoskampanjaasi. Kohderyhmiä voidaan hyödyntää tehokkaasti uudelleenmarkkinoinnissa, jolloin mainoksia esitetään uudestaan henkilöille, jotka ovat aiemmin vierailleet verkkosivustollasi.

Dynaamiset tuotemainokset

Hyödynnä Facebook-pikseliä luomalla dynaamisia tuotemainoksia niistä tuotteista, joita ihmiset ovat aiemmin tarkastelleet verkkokaupassasi. Dynaamisella tuotemainoksilla automatisoit verkkokauppasi mainonnan ja näytät mainoksia niistä kiinnostuneille ihmisille.

Löydä potentiaaliset asiakkaat

Facebook-pikselillä optimoit mainosten näyttämisen niille ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita tuotteistasi ja palveluista ja jotka todennäköisesti tekevät haluamasi konversion, kuten oston verkkokaupassa tai lomakkeen lähetyksen verkkosivuilla.

Luo kohderyhmiä, jotka perustuvat samankaltaisuuteen

Facebook-pikseli auttaa sinua luomaan mainoskampanjoihisi samankaltaisuuteen perustuvia kohderyhmiä, minkä avulla tavoitat Facebook-mainoksillasi parhaiden asiakkaidesi kaltaisia ihmisiä.